zaterdag 14 oktober 2017

Kandidatenlijst gemeenteraadsverkiezingen 2018 is bekend!

Met trots kunnen wij melden dat de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 is vastgesteld door onze leden. Na een presentatieavond op 26 september hebben de leden enkele weken de tijd gehad om hun stem uit te brengen. Afgelopen maandag was het dan zover! De definitieve volgorde is vastgesteld en bekend gemaakt op woensdag 11 oktober.

De kandidatenlijst is divers, zo staan er mensen op vanuit verschillende leeftijdscategorieën, achtergronden en daarnaast is er een mix tussen kandidaten die al even meedraaien in de gemeenteraad en kandidaten die voor het eerst op de lijst staan.  Zoals bekend staat Maarten van Vierssen op plek 1. Hij is eerder gekozen tot lijsttrekker van D66 Apeldoorn voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018.

Maarten van Vierssen: “Een team met een goede mix van ambitie en ervaring dat nu al staat te springen om te beginnen!”.

En dan nu: De kandidatenlijst!

1. Maarten van Vierssen
  21. Tineke Nienoord
  22. Hanneke Treep
  23. Jos Poelman

Het bestuur heeft een aantal leden als lijstduwer aangezocht, hiermee wordt de lijst aangevuld tot 30 mensen.

Na de aanvulling met de lijstduwers is onze lijst definitief en zijn we helemaal klaar voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018!