maandag 27 juli 2009

Accres zegt maatwerk Kristalbad toe; D66 tevreden

D66 is tevreden met de beantwoording van de schriftelijke vragen die de fractie heeft ingediend over de openingstijden van het Kristalbad. In de beantwoording van de vragen geeft het College aan dat Accres in overleg toegezegd heeft meer maatwerk te zullen leveren ten opzichte van haar bezoekers voor wat betreft de openingstijden. D66 gaat er nu vanuit dat er in het vervolg klantvriendelijker en flexibeler omgegaan zal worden met de openingstijden van het Kristalbad, zodat de Apeldoorner in de toekomst nog meer gebruik kan maken van deze prachtige voorziening.

Fractievoorzitter Paula Donswijk-Bot, de indiener van de vragen, geeft in een reactie aan zich te kunnen vinden in de beantwoording van het College. "We zijn blij dat onze boodschap is aangekomen. Het Kristalbad is van en voor de Apeldoorner, en dat houd in dat de openingstijden ook in dienst van de Apeldoorner moeten staan. En dus niet gericht op winst.", aldus Donswijk-Bot. "Het vooruitzicht dat het Kristalbad in de toekomst dus langer open gaat is een mooi vooruitzicht. Accres heeft overigens complimenten verdient voor haar uiterst flexibele instelling, niet alleen voor wat betreft de openingstijden, maar ook voor wat betreft de wachttijden bij de kassa. Uit de beantwoording blijkt dat ook daar aan gewerkt wordt. Dat is een pluim waard."