maandag 21 september 2009

D66 Apeldoorn in gesprek met 155.087 paar ogen en oren

Onder de naam 155.087 paar ogen en oren gaat D66 de komende 3 maanden praten met Apeldoorners. Alle 23 dorpen en wijken worden bezocht door een groene caravan en bijbehorende lokale politici zodat 155.087 paar ogen en oren zowel hun ideeën als problemen kunnen vertellen. De Democraten vinden dat “de politiek” niet alles ziet en hoort en willen daarom op een laagdrempelige manier goede plannen voor de toekomst distilleren. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Lijsttrekker Olaf <?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />Prinsen van D66 Apeldoorn over 155.087 paar ogen en oren: “Wij barsten van de plannen voor Apeldoorn, maar het zou dom zijn om de goede ideeën uit de samenleving niet te gebruiken”. Om de actie onder de aandacht te brengen zijn 25.000 huis-aan-huis flyers gedrukt. Mark Sandmann, campagneleider, op de vraag of alleen burgers hun ei kwijt kunnen: “Niet alleen de mensen die in Apeldoorn wonen, maar zeker ook bedrijven, verenigingen en dorps- en wijkraden”.

De actie begint komende vrijdag met de wijk De Maten (winkelcentrum De Eglantier, 18.00 – 21.00 uur). Op www.155087paarogenenoren.nl staat wanneer en waar 155.087 paar ogen en oren in uw wijk of dorp is. U kunt ook bellen met 055-5801247.