zondag 13 december 2009

D66 Apeldoorn maakt lijst bekend

Afgelopen zaterdag hebben de leden van D66 Apeldoorn gestemd over de kieslijst voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. Olaf Prinsen werd voor de zomer al gekozen tot lijsttrekker. Paula Donswijk, de huidige fractievoorzitter, staat op plaats 2. Nummer 3 is Mark Sandmann en 4 Ahmet Alkas. Beiden zijn momenteel fractievertegenwoordiger in gemeenteraad. Erik Bus, huidig bestuurslid, kwam op plaats 5. De leden van D66 kozen op plaats 6 Peter Sluijs. De bekende Apeldoornse columnist en theaterman Herman Hafkamp is een van de lijstduwers.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Lijsttrekker van de Democraten Olaf Prinsen: “De kieslijst van D66 Apeldoorn bestaat uit een goede mix van ervaren politici en talentvolle nieuwelingen. D66 zit vol energie en we gaan stevig campagnevoeren!”.

De uitslag van de stemming werd ook bekend gemaakt via de d66apeldoorn Twitter. De volledige lijst is hieronder weergegeven.

1. O.G. Prinsen
  2. P.W.J.H. Donswijk – Bot
  3. M.J.<?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />P. Sandmann
  4. A. Alkas